5 Tipuri de exercitii fizice pentru tine si partenerul tau

09.03.2016

exercitii cu partenerul tau

Te-ai saturat sa mergi la sala de unul singur? E plictisitor sau iti pierzi repede entuziasmul atunci cand te antrenezi fara a avea langa tine o persoana foarte apropiata tie care sa faca acelasi lucru? Atunci fa-ti curaj si invita-ti cel mai bun prieten, partenerul de viata sau chiar colegul de serviciu cu care te intelegi mai bine sa se echipeze corespunzator si sa te insoteasca la antrenamente! Iar daca iti este teama ca nu vei reusi sa-l convingi sa mearga cu tine, avem noi cateva argumente potrivite, care il vor determina sa-si schimbe decizia. Ei bine, mai multe studii desfasurate in acest domeniu au aratat faptul ca atunci cand faci exercitii fizice impreuna cu o alta persoana, devii mult mai motivat in ceea ce faci, dedici mai mult timp antrenamentului si, astfel, obtii rezultate mai bune.

Si, daca suntem la capitolul sport, iti prezentam cinci tipuri de exercitii fizice pe care le poti executa impreuna cu cine doresti tu! Cu siguranta iti vor placea la nebunie!

Tragerea calcaiului cu banda elastica

PARTNER-HEEL-TAPS

Iti este extrem de dificil sa faci acele abdomene clasice? Atunci ar fi cazul sa uiti de ele! De ce? Pentru ca impreuna cu partenerul tau de sala, vei putea executa un tip de exercitiu potrivit atat pentru abdomen, cat si pentru coapse. Pentru asta ai nevoie de o banda elastica, care sa fie rezistenta. In timp ce tu trebuie sa stai asezat pe spate, cu mainile pe langa corp, partenerul tau trebuie sa stea in pozitie verticala, la capul tau si cu genunchii usor flexati. Dupa ce ai innodat cu grija banda in jurul picioarelor tale, contracta abdomenul si adu picioarele incet catre acesta, in timp ce partenerul tau tine cele doua capete de banda elastica. Apoi du picioarele in pozitia initiala.

Rotatia externa

EXTERNAL-ROTATION

Pentru a face acest exercitiu ai nevoie tot de o banda elastica. Numai ca, de data asta, tu si partenerul tau trebuie sa stati in pozitie verticala, unul langa celalalt, insa la o distanta care sa permite aparitia unui tensiuni fizice in timpul acestui exercitiu. Picioarele trebuie sa fie putin departate, iar in vreme ce una dintre maini este in jurul taliei, cu cealalta mana fiecare dintre voi trebuie sa tina bine de un capat de banda si sa se roteasca catre exterior. Atentie: cotul mainii cu care trageti de banda trebuie sa formeze un unghi de 90 de grade.

Fandari inainte-inapoi cu pasarea mingii FORWARD-BACKWARD-LUNGE-WITH-PASS

Spre deosebire de primele doua exercitii prezentate anterior, acesta implica folosirea unei mingi medicinale. Intai de toate, tu si partenerul tau trebuie sa va asezati fata in fata, in pozitie verticala. Tinand mingea in zona pieptului, trebuie sa faci o fandare inainte cu piciorul drept . Simultan, partenerul tau trebuie sa faca o fandare inapoi cu piciorul stang. Aceasta fandare presupune ca genunchiul vostru sa fie flexat intr-un unghi de 90 de grade. Dupa ce ati ajuns in pozitia initiala, trebuie sa va pasati reciproc mingea, mentinand-o tot la nivelul pieptului. Faceti intre 8 si 12 repetari, iar apoi schimbati locurile.

Pasarea mingii din pozitia sezut SIT-UP-WITH-PASS

Daca vrei sa insisti asupra abdomenului, atunci iti sugeram un exercitiu extrem de usor, dar foarte bun pentru a obtine rezultatele pe care le-ai visat mereu. Acesta presupune sa va asezati fata in fata, pe spate, dar cu genunchii flexati si cu mingea medicinala deasupra capului. Apoi contracta abdomenul in timp ce te ridici pentru a ajunge in pozitia sezut, aducand mingea in fata si pasand-o partenerului tau, care trebuie sa execute aceleasi miscari ca tine.

Sarituri cu batai din palme SQUAT-JUMP-WITH-CLAP_0

Daca vrei sa faceti un exercitiu simplu, care sa va destinda si sa va inveseleasca, atunci va recomandam sariturile. Dar pentru ca scopul este si de a va lucra corpul, acestea nu pot fi executate oricum. Asadar, asezati-va unul langa celalalat, insa cu fata in directii opuse. Apoi, simultan incepeti sa sariti, ridicand mainile deasupra capului si atingand printr-o bataie usoara palma reciproc. Apoi reveniti repede din saritura intr-o pozitie cu genunchii flexati. Repetati aceasta miscare de 8-12 ori si apoi veti vedea ca va veti simti extraordinar.

Tu cu cine te gandesti sa mergi la sala de sport?

Sursa foto: greatist.com