BACK2SCHOOL. Vezi produsele din campanie.   

Skechers - brandul tinerilor

21.09.2016

      skechers-brandul-tinerilor     Brandul Skechers este marcat de dorinta de deveni unul dintre cei mai insemnati furnizori de incaltaminte casual si activa contemporani. Compania isi propune sa faca acest lucru prin oferirea unui spectru larg de stiluri si categorii de produse, totul in timp ce mentine o baza low-cost. skechers Brandul a luat nastere in 1992, si este una dintre companiile producatoare de pantofi ce a cunoscut o crestere foarte rapida in Statele Unite, concentrandu-se pe stiluri casual, trendy si adresandu-se in principiu femeilor si barbatilor cu varste cuprinse intre 19 si 40 de ani.   Anii 90’   In anii 1990, brandul de incaltaminte cel mai popular printre tinerele femei americane se numea L.A. Gear, brand creat si detinut de un veteran al industriei de retail - Robert Greenberg. Fondata in 1983, compania a inceput sa castige pana in 1990 mai mult de 900 milioane de dolari in vanzari, iar cu pantofii sai de tenis neon si per total imaginea extrem de feminina, pareau de neoprit si fara indoiala o prezenta deosebita. Cu toate acestea, dupa o serie de greseli, Robert si fiul sau Michael s-au trezit dati afara din companie.   Robert si E.T.   Nu se poate spune ca Robert nu era familiarizat cu riscurile din acest domeniu. Acesta si-a inceput cariera in 1960 vanzand peruci catre saloane de frumusete in Boston, iar 10 ani mai tarziu a inceput sa importe blugi de firma pe care ii vindea la magazine precum Filene’s si Jordan Marsh. La sfarsitula anilor 70’, Greenberg s-a mutat la Los Angeles, unde a fondat un lant de magazine de role, practic aceasta fiind prima sa intrare in  industria incaltamintei sportive. Primul sau mare break a avut loc in anul 1982, cand a semnat contractul pentru ca personajul de film E.T. sa fie imaginea plasata pe sireturile produse de el.  Aceasta miscare i-a adus succesul ce a dus la fondarea L.A.Gear.   Dupa plecarea lui Greenberg din L. A. Gear in 1992 a fondat imediat Skechers. Focusul creativ a fost pe realizarea unor produse pentru consumatorii tineri, hip, cu precadere barbati. Pe langa faptul ca era cel mai mare distribuitor pentru pantofii Dr. Martens, Skechers detinea si marketa in 1992 brandurile Cross Colours, Karl Kani si So. … L.A. Desi toate aceste trei branduri erau de succes, pana in 1993 Greenberg a vazut o oportunitate mai buna in dezvoltarea propriului sau brand, si astfel a inceput consolidarea resurselor sale fiscale si creative in directia Skechers. Drept urmare, brandurile Karl Kani si So. … L.A. au fost abandonate in 1995.   Skechers U.S.A. a avut primul sau mare break in 1993, cu introducerea design-ului “Chrome Dome”. Adresandu-se ambelor sexe, acest pantof era o gheata de strada urbana, ce reflecta popularitatea look-ului “grunge” printre consumatorii tineri: pantoful era creat astfel incat sa para folosit si scofalciat in zona calcaiului - asemanator cu blugii pre-spalati ce erau atat de populari la acea vreme. Se dorea oferirea unui look androginic dur. Crearea acestui design a dovedit pietei ca Skechers este o companie capabila sa intuiasca directia in care se duc tinerii, iar label-ul a fost preluat curand de magazine precum Foley’s si Nordstrom.   Pana in 1995, compania in varsta de doi ani Skerchers a devenit un brand vibrant, reflectand multii ani de experinta in retail ai lui Robert, precum si a presedintelui firmei, fiul sau Michael. In martie a acelui an Skechers era pregatita sa se extinda, si astfel au semnat contracte de licenta cu companiile Genova Incorporated si Signal/American pentru a produce incaltaminte casual pentru baieti si haine pentru barbati. Create sub brandul Skechers, hainele se adresau acelorasi persoane care cumparau si pantofii, cu emfaza pe stil, capacitate de a fi purtati in situatii diverse si confort. Hainele - in cea mai mare parte plovere, tricouri si blugi erau vandute la magazine nationale mari.   Doi ani mai tarziu, Skechers se descurca suficient de bine astfel incat sa isi creasca baza de clienti si pe pietele de peste ocean. Astfel, Skechers a inceput sa vanda incaltaminte in Asia de Sud si in Europa de Est.   Mai tarziu, compania a inceput sa se concentreze si pe linia feminina, producand platforme inalte funky si ghete ce se adresau adolescentelor si tinerelor. Pana la sfarsitul deceniului Skechers a devenit extrem de proeminent pe piata, producand sute de stiluri trendy pentru barbati, femei si copii.   750x-1   Originals iti propune o serie de produse edgy-cool  marca Skechers: adidasi-barbati-skechers-go-run-400-54351nvrd-15364-1 adidasi-barbati-skechers-og-85early-grab-52310nvor-15202-1 adidasi-copii-skechers-skechair-infinity-81950lblhp-15244-1 ghete-barbati-skechers-onthegolaidback-chukka-53758wtn-15203-1 ghete-femei-skechers-bobs-alpine-34134csnt-15363-1 sneakers-barbati-skechers-mid-top-leather-qtr-lace-up-jogger-w-aircooled-mf-52340wtn-15243-1