BACK2COLLEGE. Vezi produsele din campanie.   

 

Retur si schimb gratuit 


Echipa Originals.ro  isi doreste ca tu sa porti numai ceea ce ti se potriveste perfect, asa ca am facut procesul de retur foarte usor. 

Daca produsul pe care l-ai comandat nu ti se potriveste sau daca pur si simplu vrei sa il returnezi intrucat nu a corespuns asteptarilor tale, beneficiezi de retur gratuit , iar daca iti alegi un produs la schimb transportul produsului catre tine este gratuit!

 

Important:


Returul gratis este asigurat doar prin intermediul fimei de curierat  cu care colaboram, de aceea va rugam sa ne contactati pentru a putea sa trimitem noi curierul sa faca preluarea coletului de la dvs! In cazul in care alegeti sa trimiteti coletul prin intermediul unei alte firme de curierat, taxa de transport pentru retur o sa fie suportata de catre dvs!

 

Conditii de returnare

Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), Originals ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.

Existe trei alternative in acest sens:

Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu  toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia. 

 

Important: Originals nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. 

 

Extrareturnare

 Originals ofera posibilitatea clientilor sai de a beneficia de o perioada de extrareturnare de 366 zile pentru doar 2% din valoarea produsului comandat.

 In perioada de extrareturnare, conditiile de returnare sunt aceleasi ca si in cazul perioadei legale de returnare.

 

Adresa la care pot fi expediate coletele: 


Destinatar: SC Originals SRL

Adresa: Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250 (Ghiseul Postal arondat localitatii Holboca, judetul Iasi) 

In cazul trimiterii coletului prin Posta Romana, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare, iar coletul va ajunge direct la oficiul postal arondat. 

Dupa verificarea integritatii produsului returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de un consultant de vanzari Originals pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).  

 

Returnarea contravalorii produsului: 

Returnarea contravalorii produsului se va face de catre Originals, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, prin una dintre urmatoarele optiuni: 

  • Virament bancar: din contul Originals in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)
  • Refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul
  • Orice alta metoda de plata folosita de catre client la tranzactia intiala 
  • Mandat postal:  prin Posta Romana, la adresa clientului (in 5-7 zile lucratoare sau direct la posta prin instiintare in cutia postala ).Returnarea prin aceasta modalitate se va face de doua ori pe luna, pe data 1 si 16, daca aceste zile sunt zile nelucratoare, mandatul postal va fi trimis in urmatoarea zi lucratoare.

Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)  

Clientul are dreptul de a se retrage unilateral contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.  

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.  

 Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii produselor  de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2). 

In cazul in care returnarea se face in termenul legal de 14 zile calendaristice si este aleasa returnarea valorii comenzii, Originals va restitui si valoarea returnarii extinse (in cazul in care clientul a optat in prealabil pentru aceasta).  

In cazul in care produsul este returnat dupa cele 14 zile calendaristice legale, valoarea returnarii extinse va fi retinuta. 

 La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de  catre consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.  

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator. 

 

    Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat ( cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).  

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre firma Originals in cel mult 14 de zile calendaristice de la primirea returului. 

   Aceasta clauza se aplica, conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2. 

Important: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. 

 

Motive pentru care Originals refuza returul produselor:     

  • Deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original. 
  • Utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii. 

Recomandarile Originals privind returnarea produselor:  

Originals isi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achizitionat si recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:  

  • Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii Originals, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere. 
  • Originals recomanda returnarea produsului in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului, inainte de a fi predat curierului. 
  • Originals recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. 

 

Ai nevoie de mai multe informatii ?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Informatii de contact

Daca din diferite motive (nu va place produsul comandat, nu va este buna marimea sau oricare altul) doriti sa schimbati produsul cumparat sau sa recuperati contravaloarea lui, ne puteti contacta pentru a trimite curierul sa il ridice de la dvs.

In perioada 5-24 decembrie 2012, Originals.ro si DPD va ofera schimbul produselor GRATUIT, indiferent de motiv.

Puteti trimite deasemenea coletul prin orice modalitate doriti, la adresa de mai jos, fara ramburs