SPRING-SUMMER. Vezi produsele din campanie.   

Puma

PumaIn anii ‘40, Adi si Rudolf Dassler au gasit drumul spre succes, odata cu crearea celor doua marci care i-au facut celebri (Rudolf a creat brandul Puma, iar fratele sau, Adi, celebra marca adidas).

Puma a fost infiintata in 1948, iar prima pereche de pantofi sport marca Puma scoasa pe piata a fost Atom, special creata pentru fotbal.

Nu mult dupa acest moment, multi atleti au inceput sa poarte Puma in cadrul unor evenimente sportive importante.

In 1952, atletul Josef Barthel a castigat Medalia Olimpica de Aur, purtand pantofi sport Puma.

In 1956, a fost introdus actualul logo Puma, iar, in acelasi an, Tommie Smith a castigat medalia olimpica de aur pentru 200 m in Mexic, purtand, de asemenea, pantofi sport Puma.

Alti atleti care au purtat Puma sunt: Diego Maradona, Boris Becker, care semneaza modelele “Puma Beck Ace”.

Aceste inovatii si popularizarea oferita de sportivii celebri care au purtat echipament Puma au crescut vanzarile atat de mult incat compania Puma AG a ajuns pe locul trei in lume, dupa Nike si adidas, la nivel de echipament sportiv, loc pe care si-l pastreaza si astazi.

Puma are misiunea, pe termen lung, de a deveni compania cea mai de dorit pentru stilul sportiv.

Puma considera ca pozitia lor de lider creativ pentru stilul sport le ofera posibilitatea si, totodata, responsabilitatea de a contribui la o lume mai buna pentru generatiile viitoare, mai sigura, mai pasnica si mai creativa.

Cele patru valori care descriu cel mai bine filosofia brandului Puma sunt: onestitatea, optimismul, increderea si creativitatea.