Cosul meu   

Stoc
limitat
Skechers

Pantofi sport Skechers Go Walk 3-Fit Knit

 

 

Te rog selecteaza marimea

349,99 lei   203,99 lei   TVA INCLUS

       te ajutam ?0755 031 337

In stoc, cod produs: #13746

Pret transport: 14,99 lei

Discount: 146,00 lei

anunta-ma daca apare marimea mea !

Descriere produs

  • Redescopera placerea de a face miscare cu pantofii sport Go Walk 3-Fit Knit!
  • Material: exterior - material textil; interior - material textil; talpa - cauciuc.
  • Culoare: gri cu elemente de design portocalii.
  • GOga Mat: datorita acestei tehnologii ce permite ca pantofii sa revina la forma lor initiala, te vei bucura de un confort fantastic.
  • GO Pillars: talpa exterioara este prevazuta cu mai multi piloni care asigura o buna flexibilitate in timpul miscarii.
  • Avand un design de tip Fit-Knit, vei beneficia de o temperatura optima, picioarele tale respirand in voie.
  • Talpa intermediara a fost conceputa in asa fel incat sa absoarba socurile in momentul unui contact dur cu solul.
  • In plus, pantofii au fost tratati cu o substanta speciala, asa incat nu trebuie sa-ti mai faci griji din cauza mirosului neplacut cauzat de transpiratie.
  • Gulerul pantofilor a fost captusit, deci glezna ta va fi protejata in permanenta.
  • Talpa exterioara asigura o tractiune extraordinara.
  • Logo-ul Skechers, pozitionat in partea laterala, este o declaratie de autenticitate ce va insoti de acum incolo outfiturile tale sporty-casual!

Vezi dimensiunile produsului aici: ajutor marime 

Cod produs: #13746

Cod producator: 53981/CCOR

Delecteaza-te cu produsele favorite din colectia Skechers sau continua pe traseul din categoria Pantofi sport Skechers.

Articole utile

Cum sa iti alegi marimea corecta la haine si accesorii

Intretinerea pantofilor sport

Cum sa iti alegi marimea corecta la pantofii sport

Made in ...

Converse - Original vs. Fake

Tehnici de legare a sireturilor

informatii brand

intreaba

 

Vrei sa afli mai multe informatii despre livrare?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 

 

Cum si cat de repede sunt livrate produsele

1. Livrarea prin Curier Rapid specializat

  • Comenzile realizate si confirmate pana la ora 16:00 sunt expediate in aceeasi zi si ajung la destinatie in aproximativ 24 ore.
  • Comenzile realizate si confirmate dupa ora 16:00 sunt expediate in ziua urmatoare(lucratoare) si ajung la destinatie in aproximativ 24 ore.
  • Livrarea comenzii se face la domiciliu, pe baza adresei comunicate de client.
  • Originals expediaza comenzi doar pe teritoriul Romaniei.
  • Partenerul agreat de Originals in oferirea serviciului de curierat rapid este DPD Romania.

Verificarea statusului coletului

Acum ai posibilitatea sa verifici in timp real statusul coletului cu produsul comandat! Este atat de simplu!

  • Introduci numarul de AVB (numarul documentului de transport) aici.
  • Afli in timp real statusului coletului tau.
  • Poti contacta serviciul Call Center oferit de Originals aici sau DPD aici, in cazul in care constati ca adresa de livrare sau numarul de telefon nu sunt corecte si coletul nu poate fi livrat.

Pret transport:

  • Pret fix pentru transport: 14.99 Lei, cu T.V.A. inclus (valabil pentru orice localitate din Romania, indiferent de marimea comenzii sau destinatie).

2. Cumparare directa de la showroom-ul Originals din Iasi

  • Produsele pot fi vazute, probate, achizitionate si ridicate direct din showroom-ul Originals din Iasi.
  • Adresa showroom-ului: Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250.
  • Program:Luni - Vineri: 09:00-17:30.

Important: Odata cu lansarea si confirmarea comenzii sau cumpararea directa a produsului, clientul accepta, fara obiectiuni, conditiile si termenii de utilizare, valoarea acceptarii fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat intre parti. Fiind de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare, clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din showroom-ul Originals sau magazinul virtual www.originals.ro.


 

 

Vrei sa afli mai multe informatii despre modalitatile de plata? 

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 

 

Modalitati de plata create special pentru tine

1. Plata in sistem ramburs 

Valoarea comenzii si taxele de transport sunt achitate la primirea coletului. 

2. Plata online prin card de debit/credit Visa, Mastercard sau Maestro

  •  Contravaloarea comenzii poate fi platita cu orice card Visa, Mastercard sau Maestro, in conditii de siguranta deplina, prin procesatorul Mobilpay
  •  Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  •  Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.
  •  Plata poate fi efectuata indiferent de moneda cardului (e.g. lei, euro, dolari, lire, franci s.a.), fiind debitat echivalentul in lei. 

  

> 

 

3. Rate fara dobanda, online, prin Card Avantaj

  •  Se poate opta pentru plata pana la 12 rate, fara dobanda, prin Card Avantaj, in conditii de siguranta deplina, prin procesatorul Mobilpay
  •  Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  •  Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.

 

4. Rate fara dobanda, online, prin BCR

  • Se poate opta pentru plata pana la 12 rate, fara dobanda, cu BCR, in conditii de siguranta deplina, prin procesatorul EuPlatesc
  • Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  • Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.

 

5. Rate fara dobanda, online, prin Star BT

  • Se poate opta pentru plata pana la 12 rate, fara dobanda, cu Star BT, in conditii de siguranta deplina prin procesatorul Mobilpay
  • Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  • Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.

 

6. Rate fara dobanda, online, prin BonusCard Garanti Bank

  • Se poate opta pentru plata pana la 12 rate, fara dobanda, cu BonusCard Garanti Bank, in conditii de siguranta deplina prin procesatorul Mobilpay
  • Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  • Nu  se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.

7. Rata fara dobanda, online, prin BRD Finance

  • Poti opta pentru plata intre 3 si 6 rate, fara dobanda, cu BRD Finance, in conditii de siguranta deplina prin procesatorul Mobilpay.
  • Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  • Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.


8. Ordin de plata / Virament bancar

Contravaloarea comenzii se poate plati de la orice banca la care aveti cont curent sau card, inclusiv prin Internet Banking sau Mobile Banking. 

Informatii legate de realizarea viramentului bancar:


Nume firma: SC ORIGINALS SRL
Cont IBAN:
RO39 FNNB 0007 0293 5969 RO01 - Credit Europe Bank
Cod unic inregistrare: RO 18515115
Referinte: numarul comenzii dumneavoastra
   
  • Livrarea produselor achizitionate se face dupa confirmarea platii.
  •  Procesarea platii, prin aceste instrumente de plata, dureaza aproximativ 24 ore.

9. Depunere numerar

Depunerea de numerar se poate face la orice agentie Credit Europe Bank, Alpha Bank Romania sau Banca Comerciala Roamana in urmatoarele conturi: 

Nume firma: SC ORIGINALS SRL
Cont IBAN RO39 FNNB 0007 0293 5969 RO01 - Credit Europe Bank
 Cod unic inregistrare:  RO 18515115
Referinte:
numarul comenzii dumneavoastra
 

 

 

Nume firma: SC ORIGINALS SRL
Cont IBAN RO33RNCB0175147027220001 - Banca Comerciala Romana
 Cod unic inregistrare:  RO 18515115
Referinte:
numarul comenzii dumneavoastra
 

 

 

Nume firma: SC ORIGINALS SRL
Cont IBAN RO11 BUCU 1942 2338 1502 0RON - Alpha Bank Romania
 Cod unic inregistrare:  RO 18515115
Referinte:
numarul comenzii dumneavoastra
 

 

  • Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
  • Procesarea platii se face imediat.

10. Plata cash (la showroom-ul Originals)

Plata se poate face numerar, in cazul achizitionarii sau ridicarii produselor de la showroom-ul Originals, din Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250.
Program: Luni-Vineri: 09:00 - 17:30 

 

Vrei sa afli mai multe despre returnare?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 


 
Returnarea produselor

 

Conditii de returnare

Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), Originals ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.

Existe trei alternative in acest sens:

  • schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit;
  • recuperarea contravalorii acestuia.
  • pastrarea contravalorii acestuia in contul de utilizator pentru a-i putea folosi la o viitoare comanda

Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu  toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia. 


Modalitati de returnare 

Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta in mod direct pretul transportului, in functie de preturile practicate de operatorul ales.  

Clientul poate apela la serviciile de curierat Originals pentru a trimite coletul prin curier contra unui cost de 9,99 lei.  

In cazul in care clientul doreste un produs la schimb, atunci trebuie sa achite transportul prin curier a acestuia in valoare de 14,99 lei.

Important: Originals nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. 

 

Extrareturnare

 Originals ofera posibilitatea clientilor sai de a beneficia de o perioada de extrareturnare de 366 zile pentru doar 2% din valoarea produsului comandat.

 In perioada de extrareturnare, conditiile de returnare sunt aceleasi ca si in cazul perioadei legale de returnare.

 

Adresa la care pot fi expediate coletele: 

Destinatar: SC Originals SRL

Adresa: Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250 (Ghiseul Postal arondat localitatii Holboca, judetul Iasi) 

In cazul trimiterii coletului prin Posta Romana, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare, iar coletul va ajunge direct la oficiul postal arondat. 

Delegatul Originals va prelua coletele in fiecare zi de vineri, daca aceasta nu se suprapune cu o sarbatoare legala. 

Dupa verificarea integritatii produsului returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de un consultant de vanzari Originals pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).  

 

Returnarea contravalorii produsului: 

Returnarea contravalorii produsului se va face de catre Originals, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, prin una dintre urmatoarele optiuni: 

  • Mandat postal: prin Posta Romana, la adresa clientului (in 3-4 zile lucratoare sau direct la posta prin instiintare in cutia postala prin card)
  • Virament bancar: din contul Originals in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)
  • Refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul)
  • Orice alta metoda de plata folosita de catre client la tranzactia intiala

 

Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)  

Clientul are dreptul de a se retrage unilateral contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.  

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.  

 Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2). 

In cazul in care returnarea se face in termenul legal de 14 zile calendaristice si este aleasa returnarea valorii comenzii, Originals va restitui si valoarea returnarii extinse (in cazul in care clientul a optat in prealabil pentru aceasta).  

In cazul in care produsul este returnat dupa cele 14 zile calendaristice legale, valoarea returnarii extinse va fi retinuta. 

 La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.  

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la data denuntarii contractului de catre consumator. 

 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat ( cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).  

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre firma Originals in cel mult 14 de zile calendaristice de la primirea returului. 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Originals isi rezerva dreptul de solicita o taxa pentru readucerea acestuia la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului (calcularea sumei aferente acestei taxe se va face in raport cu pretul mediu al pietei practicat pentru comercializarea aceluiasi produs uzat). 

La solicitarea clientului, acelasi produs poate fi reexpediat, pe cheltuiala acestuia. 

Aceasta clauza se aplica, conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2. 

Important: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. 

 

Motive pentru care Originals refuza returul produselor:     

  • Deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original. 
  • Utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii. 

Recomandarile Originals privind returnarea produselor:  

Originals isi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achizitionat si recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:  

  • Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii Originals, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere. 
  • Originals recomanda returnarea produsului in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului. 
  • Originals recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. 

Daca din diferite motive (nu va place produsul comandat, nu va este buna marimea sau oricare altul) doriti sa schimbati produsul cumparat sau sa recuperati contravaloarea lui, ne puteti contacta pentru a trimite curierul sa il ridice de la dvs.

In perioada 5-24 decembrie 2012, Originals.ro si DPD va ofera schimbul produselor GRATUIT, indiferent de motiv.

Puteti trimite deasemenea coletul prin orice modalitate doriti, la adresa de mai jos, fara ramburs

 

Vrei sa afli mai multe informatii despre garantie?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 


Garantia produselor

       Originals acorda consumatorului o garantie comerciala, în acord cu prevederile și limitările Legii nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si cu cele ale Ordonantei de Guvern nr.21/1992 privind protectia consumatorului, pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere.

       In cazul neconformitatii produsului, consumatorul are dreptul de a solicita  inlocuirea acestuia sau, dupa caz, restituirea contravalorii aferente produsului. In cazul unei reclamatii, Originals poate inlocui cu unul identic sau, daca acesta nu este disponibil in stoc, cu un alt produs,cu posibilitatea platii sau restituirii unei diferente de pret.

       In cazul in care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu doreste inlocuirea produsului defect cu un alt produs, Originals va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii reclamatiei scrise si a produsului in cauza.

       Interventiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instructiunilor de intretinere si curatare, precum si utilizarea acestuia in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garantiei.

       In cazul specific al incaltamintei, disconfortul, ranile sau deformarile piciorului si deteriorarea incaltamintei provenite de la purtarea incaltamintei de marime sau forma nepotrivita cu piciorul, precum si utilizarea sau intretinerea incorecta, este exclusiv in responsabilitatea consumatorului si anuleaza garantia.

       Folosirea excesiva, anormala,ingrijirea necorespunzatoare sau lipsa ei, neglijenta, utilizarea necorespunzatoare duce la pierderea garantiei.

Incaltamintea poate fi confectionata partial sau in intregime prin manufacturare si, ca urmare,poate prezenta mici diferente sau neregularitati. Acestea nu constituie defecte de fabricatie si sunt un indiciu al autenticitatii.

      Spalarea incaltamintei cu apa sau in masina de spalat, curatarea cu detergenti de rufe sau produse de albire se facepe propriul risc si are ca urmare pierderea garantie

      Originals nu poate fi facut responsabil pentru defectele aparute ca urmare a contactului cu pavajul, asperitatile terenului si nici pentru defectele rezultate din agatarea sau calcarea pe obiecte contondente, metale, pietre, sticla etc.

      Deteriorarile aparute ca urmare a contactului cu apa, zapada, solventii, combustibilii, nisipul, smoala, bitumul moale sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garantie. Exceptie face incaltamintea dotata cu membrane TEX sau cea din cauciuc.

 

      Clientii Originals pot beneficia de perioada de garantie extinsa de pana la 200 de zile calendaristice pentru doar 3% din valoarea de achizitie a produsului.   

      Termenul incepe din momentul in care comanda ajunge la client.   

    Talonul de garantie se trimite pe adresa de email a clientului in momentul expedierii comenzii, impreuna cu factura, acestea se regasesc  si in format fizic in colet alaturi de produsul-e comandat-e.

Pentru a beneficia de garantia produsului, consilierii Originals va recomanda sa respectati instructiunile de intretinere ale produsului prezente pe eticheta si talonul de garantie.  

In cazul garantiei extinse de pana la 200 de zile calendaristice, la solicitarea clientului, se poate returna contravaloarea pretului de achizitie al produsului doar in primele 30 de zile calendaristice, calculate din ziua in care a fost livrat produsul. 

 

 

Produsul achizitionat in schimbul celui initial va beneficia de garantia standard.

 Pentru informatii legate de garantie, puteti contacta Departamentul de Relatii cu Clientii telefonic - 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) - sau prin e-mail: contact@originals.ro.  

Solicitarea poate fi plasata si direct in contul clientului creat pe site-ul www.originals.ro. 

Solicitarea clientului privind beneficierea de perioada de garantie a produsului va fi analizata de specialistii Originals in cel mai scurt timp de la trimiterea acesteia. 

Daca motivul invocat de client se incadreaza in termenii si conditiile specificate in Talonul de garantie, iar conditiile de intretinere si utilizare a produsului achizitionat au fost respectate intocmai de catre acesta, reprezentantii Originals vor trimite un curier rapid pentru a ridica produsul de la client. 

Orice solicitare a clientului de inlocuire a produselor achizitionate de pe site-ul www.originals.ro va fi analizata si solutionata de catre specialistii Originals.

Taxele de curierat in cazul garantiei sunt suportate de Originals.


Parerea cumparatorilor

Sunt mulțumit de produsele primite și de cât de rapid mi-au fost livrate. Țineți-o tot așa!

George din Stefan Cel Mare

Sunt foarte multumit de originals. Mereu au fost seriosi iar produsele au fost de calitate si s-au potrivit perfect. Recomand!

Sorin din balan

Totul a decurs perfect, persoana de la call center a fost foarte amabila, iar livrarea a venit in 2 zile, sunt foarte multumit!

Daniel din Cluj-napoca

Parerea mea este una buna. Sunt multumita de produsul cumparat, la fel cum sunt de serviciile oferite.

Bianca din Mihai Viteazu

13746
1