Cosul meu   

 Avem o veste buna! De acum, costul transportului este ZERO pentru comenzile de peste 199 de lei! Foloseste codul tg199 pentru a beneficia de transport gratuit!

Vrei sa afli mai multe despre intretinerea produselor?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 


Intretinerea imbracamintei

Specialistii Originals recomanda respectarea instructiunilor de utilizare a produselor, precum si a semnificatiei simbolurilor grafice prezente pe acesta.

Pentru pastrarea caracteristicilor calitative ale produselor, este obligatorie respectarea recomandarilor de intretinere prezentate pe etichetele acestora.

  • Textilele noi, colorate, se vor separa pe tonuri de culoare şi se vor spala prima data separat. 
  • Textilele de culoare alba se vor spala separat de cele colorate. 
  • Pentru a proteja aspectul şi culoarea materialului pe durata spalarii automate, este recomandat sa dozati cantitatea de detergent conform indicatiilor de pe cutie şi sa intoarceti produsele cu partea exterioara in interior. 
  • Nu este recomandat ca articolele de imbracaminte sa fie purtate excesiv inainte de a fi spalate. 
  • Inaintea spalarii, articolele patate se supun curatarii cu o solutie pentru indepartarea petelor, dupa caz.
  • Se interzice spalarea articolelor de imbracaminte la temperaturi mai mari decat cele specificate pe eticheta interioara, acest lucru putand afecta ireversibil produsul, fapt care nu este acoperit de garantie.
  • In cazul in care utilizatorul apeleaza la servicii specializate de curatatorie pentru intretinerea produsului, Originals nu poate fi raspunzatoare de niciun fel de defect aparut ca urmare a procesului de curatare.

 

Important! 

Va rugam sa respectati instructiunile de intretinere corespunzatoare produsului, mentionate in documentele insotitoare ale acestuia. In situatia nerespectarii acestora, se pierd drepturile aferente perioadei de garantie. 

Orice inlocuire a produselor va fi facuta de catre comerciant in cadrul unei perioade de maxim o zi de la data la care produsul ajunge la Originals.

In urma oricarei interventii de reparare a incaltamintei se va pierde garantia.

Garantia se acorda produselor care prezinta deficiente neimputabile consumatorului. Defectele aparute ca urmare a uzurii fizice sunt excluse din garantie.

Utilizarea sau intretinerea incorecta a produsului, precum si disconfortul, ranile sau deformarile piciorului provenite din purtarea incaltamintei de marime sau forma nepotrivita cu piciorul nu angajeaza raspunderea Originals.

Alegerea incaltamintei este un act de vointa liber exercitat de catre client, acesta putand lua in considerare la cumparare consilierea profesionista oferita de echipa Originals.

Nerespectarea acestor instructiuni duce la pierderea automata a garantiei. 

Garantia comerciala de 200 de zile oferita nu afecteaza drepturile consumatorului conferite de Legea 449/2003, O.G. 21/1992 si Legea 296/2004. 

 

Simboluri privind intretinerea imbracamintei