Vrei sa afli mai multe despre intretinerea produselor?
Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.
Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot!
Intretinerea accesoriilor
Va rugam sa respectati instructiunile de utilizare precum si semnificatia simbolurilor grafice.
- Articolele cu fete din piele presata se curata cu o carpa moale sau cu o perie fina. Petele de grasime sau alte impuritati se indeparteaza cu o carpa moale din bumbac inmuiata in solutie de detergent lichid dizolvat in apa, detergentul nu trebuie sa contina clor sau inalbitori şi trebuie sa aiba concentratia de 1-2 %.
- Este contraindicata aplicarea unei solutii de detergent lichid direct pe produsul cu fete din piele, deoarece poate decolora, lasa pete sau distruge in intregime produsul.
- Articolele cu fete din piele de antilopa se curata cu o perie speciala pentru pielea de antilopa. Nu folositi apa pentru ca materialul se poate pata. Petele de ulei sau de grasime se indeparteaza folosind o solutie contra petelor, special pentru pielea de antilopa.
- Articolele din piele ecologica se curata de praf cu o carpa uscata. Petele pot fi indepartate cu o carpa inmuiata in solutie de detergent lichid dizolvat in apa. Detergentul nu trebuie sa contina clor sau inalbitori şi trebuie sa aiba concentratia de 1-2 %.
- Articolele cu fete textile se recomanda a fi purtate pe timp uscat. Dupa fiecare purtare, se vor curata de praf cu o carpa uscata. Petele de ulei sau de grasime pot fi indepartate cu solutii pentru pete, destinate materialelor textile.
- Produsele cu fete din lac, piele metalizata sau lacuite se curata cu o carpa moale, uscata.
- Daca s-a realizat curatarea produselor cu solutie de detergent lichid dizolvat in apa, acestea se vor usca natural, la temperatura camerei.
- Este recomandat ca poşetele sa se depoziteze prin umplerea cu hartie sau materiale textile moi, pentru a li se mentine forma. Nu fortati uscarea la radiator, foc, uscator de par sau alta sursa directa de caldura.
Important!
Va rugam sa respectati instructiunile de intretinere corespunzatoare produsului, mentionate in documentele insotitoare ale acestuia. In situatia nerespectarii acestora, se pierd drepturile aferente perioadei de garantie.
Orice inlocuire a produselor va fi facuta de catre comerciant in cadrul unei perioade de maxim o zi de la data la care produsul ajunge la Originals.
In urma oricarei interventii de reparare a incaltamintei se va pierde garantia.
Garantia se acorda produselor care prezinta deficiente neimputabile consumatorului. Defectele aparute ca urmare a uzurii fizice sunt excluse din garantie.
Utilizarea sau intretinerea incorecta a produsului, precum si disconfortul, ranile sau deformarile piciorului provenite din purtarea incaltamintei de marime sau forma nepotrivita cu piciorul nu angajeaza raspunderea Originals.
Alegerea incaltamintei este un act de vointa liber exercitat de catre client, acesta putand lua in considerare la cumparare consilierea profesionista oferita de echipa Originals.
Nerespectarea acestor instructiuni duce la pierderea automata a garantiei.
Garantia comerciala de 200 de zile oferita nu afecteaza drepturile consumatorului conferite de Legea 449/2003, O.G. 21/1992 si Legea 296/2004.