SPRING-SUMMER. Vezi produsele din campanie.   

Vrei sa afli mai multe despre intretinerea produselor?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 


Intretinerea accesoriilor

Va rugam sa respectati instructiunile de utilizare precum si semnificatia simbolurilor grafice. 


 

Important! 

Va rugam sa respectati instructiunile de intretinere corespunzatoare produsului, mentionate in documentele insotitoare ale acestuia. In situatia nerespectarii acestora, se pierd drepturile aferente perioadei de garantie. 

Orice inlocuire a produselor va fi facuta de catre comerciant in cadrul unei perioade de maxim o zi de la data la care produsul ajunge la Originals.

In urma oricarei interventii de reparare a incaltamintei se va pierde garantia.

Garantia se acorda produselor care prezinta deficiente neimputabile consumatorului. Defectele aparute ca urmare a uzurii fizice sunt excluse din garantie.

Utilizarea sau intretinerea incorecta a produsului, precum si disconfortul, ranile sau deformarile piciorului provenite din purtarea incaltamintei de marime sau forma nepotrivita cu piciorul nu angajeaza raspunderea Originals.

Alegerea incaltamintei este un act de vointa liber exercitat de catre client, acesta putand lua in considerare la cumparare consilierea profesionista oferita de echipa Originals.

Nerespectarea acestor instructiuni duce la pierderea automata a garantiei. 

Garantia comerciala de 200 de zile oferita nu afecteaza drepturile consumatorului conferite de Legea 449/2003, O.G. 21/1992 si Legea 296/2004.