WINTER SALES a inceput. Vezi produsele din campanie.   

 

Garantia produselor


       Originals acorda consumatorului o garantie comerciala in conformitate cu legislatia in vigoare, pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere.

Perioada de garantie comerciala a produselor de incaltaminte, imbracaminte si accesorii comercializate de catre societatea noastra este de 30 de zile de la data la care s-a livrat produsul achizitionat.

In conditii normale de utilizare aceste produse sunt garantate pentru orice defect de fabricatie pe o perioada de 30 de zile de data livrarii.

Prezentul certificat de garantie comerciala este intocmit si eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si cu cele ale Ordonantei de Guvern nr.21/1992 privind protectia consumatorului, pentru deficiente neimputabile consumatorului, cu conditia respectarii recomandarilor de utilizare si intretinere.

     Drepturile prevazute prin lege consumatorilor (inclusiv garantia legala de conformitate prevazuta de art. 2 alin. e¹  coroborat cu art. 16 si 16² din Legea nr. 449/2003) nu sunt afectate de garantia comerciala oferita.

 

 In vederea unei utilizari cat mai indelungate a produselor de incaltaminte, recomandam alternarea purtatului a 2-3 perechi de incaltaminte. Trebuie să luaţi in considerare faptul că, odata cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzura, iar aceasta nu reprezinta un defect care implica acordarea garantiei comerciale sau legale de conformitate.

       In cazul neconformitatii produsului, consumatorul are dreptul de a solicita  inlocuirea acestuia sau, dupa caz, restituirea contravalorii aferente produsului. In cazul unei reclamatii, Originals poate inlocui cu unul identic sau, daca acesta nu este disponibil in stoc, cu un alt produs,cu posibilitatea platii sau restituirii unei diferente de pret.

       In cazul in care produsul nu este disponibil iar consumatorul nu doreste inlocuirea produsului defect cu un alt produs, Originals va rambursa consumatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data primirii reclamatiei scrise si a produsului in cauza.

       Interventiile neautorizate asupra produsului, nerespectarea instructiunilor de intretinere si curatare, precum si utilizarea acestuia in alte conditii decat cele pentru care a fost conceput conduce la anularea garantiei.

       In cazul specific al incaltamintei, disconfortul, ranile sau deformarile piciorului si deteriorarea incaltamintei provenite de la purtarea incaltamintei de marime sau forma nepotrivita cu piciorul, precum si utilizarea sau intretinerea incorecta, este exclusiv in responsabilitatea consumatorului si anuleaza garantia.

       Folosirea excesiva, anormala,ingrijirea necorespunzatoare sau lipsa ei, neglijenta, utilizarea necorespunzatoare duce la pierderea garantiei.

Incaltamintea poate fi confectionata partial sau in intregime prin manufacturare si, ca urmare, poate prezenta mici diferente sau neregularitati. Acestea nu constituie defecte de fabricatie si sunt un indiciu al autenticitatii.

      Spalarea incaltamintei cu apa sau in masina de spalat, curatarea cu detergenti de rufe sau produse de albire se face pe propriul risc si are ca urmare pierderea garantie.

      Originals nu poate fi facuta responsabila pentru defectele aparute ca urmare a contactului cu pavajul, asperitatile terenului si nici pentru defectele rezultate din agatarea sau calcarea pe obiecte contondente, metale, pietre, sticla etc.

      Deteriorarile aparute ca urmare a contactului cu apa, zapada, solventii, combustibilii, nisipul, smoala, bitumul moale sau alte materiale corozive nu sunt acoperite de garantie. Exceptie face incaltamintea dotata cu membrane TEX sau cea din cauciuc.

 

      Clientii Originals pot beneficia de perioada de garantie extinsa de pana la 200 de zile calendaristice pentru doar 3% din valoarea de achizitie a produsului.   

      Termenul incepe din momentul in care comanda ajunge la client.   

    Talonul de garantie se gaseste in contul clientului inca din momentul expedierii comenzii, impreuna cu factura, acestea se regasesc  si in format fizic in colet alaturi de produsul-e comandat-e.

Pentru a beneficia de garantia produsului, consilierii Originals va recomanda sa respectati instructiunile de intretinere ale produsului prezente pe eticheta si talonul de garantie

 Pentru informatii legate de garantie, puteti contacta Departamentul de Relatii cu Clientii telefonic - 0742 038 525 - sau prin e-mail: contact@originals.ro.  

   Solicitarea poate fi plasata si direct in contul clientului creat pe site-ul www.originals.ro. 

Solicitarea clientului privind beneficierea de perioada de garantie a produsului va fi analizata de specialistii Originals in cel mai scurt timp de la trimiterea acesteia. 

  Daca motivul invocat de client se incadreaza in termenii si conditiile specificate in Talonul de garantie, iar conditiile de intretinere si utilizare a produsului achizitionat au fost respectate intocmai de catre acesta, reprezentantii Originals vor trimite un curier rapid pentru a ridica produsul de la client. 

Orice solicitare a clientului de inlocuire a produselor achizitionate de pe site-ul www.originals.ro va fi analizata si solutionata de catre specialistii Originals.

Taxele de curierat in cazul garantiei sunt suportate de Originals.

 

Ai nevoie de mai multe informatii ?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Informatii de contact