SPRING-SUMMER a inceput. Vezi produsele din campanie.   

A fost lansata colectia MARC ECKO CUT & SEW!

05.10.2011

Cut Aceasta lansare nu a fost una obisnuita ci a inclus o intreaga campanie numita „Muza”. Marc Ecko ne-a uimit din nou cu ingeniozitatea sa folosind pentru lansarea acestei campanii o combinatie intre vechile campanii si noua tehnologie. cut Mai exact prin intermediul realitatii augmentate (un concept foarte nou pe piata) clientul are oportunitatea de a se conecta pe site-ul firmei si cu ajutorul camerei web si a unui sablon va intra in lumea virtuala avand posibilitatea de a interactiona cu Lindsay Lohan, muza acestei campanii. Clientul va trebui sa se logheze pe site, sa pozitioneze sablonul in fata camerei web si in cateva secunde ii va aparea o holograma infatisand-o pe muza digitala a acestei campanii Lindsay Lohan. Astfel el va avea sansa de a trai o experienta interactiva multidimensionala. Acest sablon numit GLYPH va putea fi downloadat de pe site-ul dedicat campaniei. Lindsay va aparea intr-o serie de 4 clipuri video reprezentand fiecare cate un scenariu, filmate in New York de catre celebrii fotografi Markus Klinko and Indrani. Fiecare scenariu a fost scris de Marc Ecko, el fiind in mod direct inspirat de muza campaniei sale Lindsay. Lindsay “O muza are capacitatea de a inspira artistul sa creeze ceva neobisnuit, la care nici nu s-ar fi gandit in lipsa ei. Muza te face sa simti ceva din punct de vedere afectiv, fie ele sentimente pozitive sau negative. Am ales-o pe Lindsay deoarece oamenii sunt fascinati de ea, ei pot simti lucruri bune sau rele, dar totusi simt un tip de emotie.Ea este imaginea unei culturi pop!” Asa isi descrie Marc Ecko motivatia datorita careia a ales-o pe Lindsay ca muza. lin Lansarea campaniei a fost facuta la New York in august iar colectia va aparea pe piata in septembie. Single