Cosul meu   

 

Vrei sa afli mai multe despre extrareturnare?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 


Extrareturnarea de 366 zile

Pentru ca tu sa te bucuri de o experienta unica de shopping online si sa ai libertatea de a lua cele mai bune decizii, iti oferim serviciul de extrareturnare in 366 zile, pentru doar 2% din valoarea de achizitie a produsului.


Avantajele serviciului de extrareturnare:

  • poti returna orice produs, indiferent de motiv, in termen de 366 de zile de la data livrarii acestuia;
  • beneficiezi de 366 zile de returnare - cu 352 de zile mai mult decat perioada de returnare legala de 14 zile;
  • poti alege una dintre cele trei alternative oferite de catre Originals, in cazul in care doresti sa returnezi un produs: (i) il poti schimba cu un alt produs identic sau diferit, care poate  aceeasi valoare de achizitie , poate fi mai mare sau mai mica; (ii) iti poti recupera contravaloarea acestuia;(iii) iti poti pastra bani in contul de utilizator pana la o viitoare comanda
  • ai avantajul unui cost foarte redus al serviciului (doar 2% din valoarea de achizitie a produsului) comparativ cu beneficiile asociate acestuia.

 

Recomandarile Originals privind returnarea produselor: 

Daca te-ai decis sa returnezi produsul achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:

  •  Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa returnezi produsul in starea in care l-ai primit: in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si sa ambalezi coletul corespunzator (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului.  
  • De asemenea, pentru a evita refuzul cererii de returnare, este recomandat sa eviti returnarea produselor deja folosite sau deterioritate, deoarece, in acest caz nu sunt indeplinite conditiile de returnare, iar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors.

 

Verificarea produselor returnate:

Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale de returnare.


Costurile de returnare:

Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului iti apartine in totalitate la fel si alegerea operatorului prin care vei trimite coletul. 

Daca vrei sa te ajutam noi in expedierea acestuia, poti apela cu incredere la serviciile noastre de curierat contra unei sume de 9,99 lei.  

Important: Originals nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. 

 

 

Adresa de expediere si timpul de livrare:

Aceasta este adresa la care poti expedia coletul care contine produsul returnat:

                Destinatar: SC Originals SRL

                Adresa: Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250 (Ghiseul Postal arondat localitatii Holboca, judetul Iasi) 

In cazul trimiterii coletului prin Posta Romana, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare, iar coletul va ajunge direct la oficiul postal arondat. 

Delegatul Originals va prelua coletele in fiecare zi de vineri, daca aceasta nu se suprapune cu o sarbatoare legala. 

Dupa verificarea integritatii produsului returnat, vei fi contactat de un consultant de vanzari Originals pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (e.g. schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).  


 

Returnarea contravalorii produsului: 

Returnarea contravalorii pretului de achizitie a produsului se va face de catre Originals, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 ┼či 3, prin una dintre urmatoarele optiuni: 

  • mandat postal: prin Posta Romana, la adresa ta (in 5-7 zile lucratoare );
  • virament bancar: din contul Originals in contul tau (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii);
  • refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul);
  • orice alta metoda de plata folosita de tine la tranzactia initiala si agreata;

 

Motive pentru care Originals refuza returul produselor: 

  • deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face); 
  • deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original; 
  • utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.

 

Traieste cea mai placuta experienta de shopping online si bucura-te de avantajele extraserviciilor noastre!