Cosul meu   

Vrei sa afli mai multe informatii despre extragarantie?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 


Extragarantia de 200 de zile

Pentru ca tu sa te bucuri de calitatea si originalitatea produselor achizitionate, Originals iti ofera pentru orice produs pana la 200 de zile garantie.

De peste sase ori mai mult decat minimul de 30 de zile prevazut de legislatia in vigoare si aplicat de majoritatea magazinelor online.  


Avantajele serviciului de extragarantie:

  • poti beneficia de serviciul de extragarantie in cazul oricarui produs, in termen de 200 de zile de la data livrarii acestuia;
  • beneficiezi de 200 zile de garantie - cu 170 de zile mai mult decat perioada de garantie legala de 30 zile;
  • ai avantajul unui cost foarte redus al serviciului (doar 4% din valoarea de achizitie a produsului) comparativ cu beneficiile asociate acestuia;
  • nu trebuie sa platesti taxele de curierat; in acest caz acestea sunt suportate de catre noi.

 

Recomandarile Originals privind garantia produselor: 

Daca vrei sa beneficiezi de serviciul de extragarantie in cazul produsului achizitionat, te rugam sa tii cont de urmatoarele aspecte:

  •  Pentru a putea beneficia de drepturile de garantie, iti recomandam sa respectati instructiunile de intretinere ale produsului prezente pe eticheta si certificatul de garantie primit pe adresa ta de email in momentul expedierii comenzii, impreuna cu factura.


Costurile legate de expediere:

Taxele de curierat in cazul garantiei sunt suportate de Originals.

 

 

Adresa de expediere si timpul de livrare:

Aceasta este adresa la care poti expedia coletul care contine produsul returnat:

                Destinatar: SC Originals SRL

                Adresa: Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250 (Ghiseul Postal arondat localitatii Holboca, judetul Iasi) 

In cazul trimiterii coletului prin Posta Romana, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare, iar coletul va ajunge direct la oficiul postal arondat. 

Delegatul Originals va prelua coletele in fiecare zi de vineri, daca aceasta nu se suprapune cu o sarbatoare legala. 

Dupa verificarea integritatii produsului returnat, aflat pe garantie, vei fi contactat de un consultant de vanzari Originals pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (e.g. schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).  


 

Returnarea contravalorii produsului: 

Returnarea contravalorii pretului de achizitie a produsului se va face de catre Originals, la solicitarea clientului, doar in primele 30 de zile calendaristice, calculate din ziua in care a fost livrat produsul , prin una dintre urmatoarele optiuni: 

  • mandat postal: prin Posta Romana, la adresa ta (in 3-4 zile lucratoare sau direct la posta prin instiintare in cutia postala prin card);
  • virament bancar: din contul Originals in contul tau (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii);
  • refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul);
  • orice alta metoda de plata folosita de tine la tranzactia initiala si agreata.

Dupa depasirea acestui termen, poti solicita doar inlocuirea produsului achizitionat initial cu un altul.

 

Schimbarea produsului si garantia acestuia:

Daca iti doresti sa schimbi produsul aflat pe garantie cu un altul - acelasi model si aceeasi marime, o poti face cu toata increderea, daca produsul dorit este disponibil in stoc. 

In cazul in care produsul sau marimea nu mai sunt disponibile in stoc, iti poate alege o alta marime sau un alt produs cu o valoare de achizitie egala, mai mica sau mai mare decat a celui achizitionat initial, cu  achitarea eventualei diferente de pret. 

Produsul achizitionat in schimbul celui initial va beneficia de cele 30 de zile de garantie, conform legislatiei in vigoare.   

 

Analiza cererilor de garantie si verificarea produselor:

Solicitarea ta privind beneficierea de perioada de extragarantie a produsului va fi analizata in cel mai scurt timp de catre specialistii nostri.

Daca motivul invocat de tine se incadreaza in termenii si conditiile specificate in Certificatul de garantie, iar conditiile de intretinere si utilizare a produsului achizitionat au fost respectate intocmai,  vom trimite in cel mai scurt timp un curier specializat pentru a ridica produsul de la tine. 

Orice solicitare de inlocuire a produsului va fi analizata si solutionata de catre specialistii Originals.

Toate produsele pentru care se solicita inlocuirea acestora sau returnarea contravalorii pretului de achizitie sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere pentru a exista o transparenta maxima in analiza cererii tale.

 

Traieste cea mai placuta experienta de shopping online si bucura-te de avantajele extraserviciilor noastre!