Ecko Unlimited

Ecko UnlimitedÎncă de la începutul său, în anul 1993, Ecko Unlimited a devenit leader în sporturile extreme/ skate, hip-hop și pe piața designer-ilor de modă.

Marc Ecko, forța creativă din spatele brandului Ecko Unlimited, a deschis căi noi pentru fuziunea dintre elementele distincte ale culturii persoanelor tinere, într-o singură expresie al unui singur stil de viața, mondial. “ Este greu de crezut ca Ecko Unlimited a început ca linie de îmbrăcăminte pentru skateboard-eri. Doamne, cum schimba timpul lucrurile ! ”, afirma Ecko.

Astăzi, îmbrăcămintea Ecko este una dintre cele mai recunoscute linii de îmbrăcăminte Hip Hop, de pe piață. Brandul creeat de Marc Ecko se adresează atât bărbaților cât și femeilor.

În afara clienților generali, Ecko Unlimited este susținut de artiști cunoscuți precum Eminem, 50 Cent sau alte multe celebrităti urbane precum Fat Joe, Ghostface Killah, Talib Kweli si Mobb Deep care au fost folosite și în campaniile publicitare, încă din anul 2003.

Logo-ul companiei este un rinocer, iar Marc Ecko explică de unde s-a inspirat : “ Tatăl meu colecționa rinoceri din lemn cu care mă jucam când eram mic. Mai târziu, am avut o linie de 25 de tricouri și unul dintre ele purta logo-ul cu rinocerul. Îmi amintesc și acum ce ziceau cumpărătorii : ‘ Ce intenționezi să afirmi ? La ce se referă ? ’, însă clienții au răspuns pozitiv și au început să valideze rinocerul, așa că am început să-l utilizez din ce în ce mai des. Am vrut un logo pentru marcă, nu doar un cuvânt. Am știut că dacă pot lua toate lucrurile unui stil de viață pe care sa le întruchipez și să le subliniez prin această creatură, atunci ar fi o rețetă pentru succes.”

 

Ecko se prezintă admiratorilor cu cea mai mare selecție și colecție de îmbrăcăminte, în funcție de fiecare sezon dintre toate brandurile hip hop. Cu ajutorul marketingulului și al strategiilor folosite de Ecko, s-a realizat un plan care ofera brandului un stil deosebit, ce se apropie de targetul piețelor însă este independent fața de celelalte mărci.

Ecko Unlimited este condus după o simplă credință: aceea că nimeni nu trebuie să fie îngrădit într-un singur stil. Este o filozofie care ia forma blugilor, tricourilor, gecilor, pantalonilor scurți, ceasurilor și hanoracelor, dedicate tinerilor, oferindu-le șansa de a crede și a fi sincer cu ei, înșiși.

În prezent compania lui Marc Ecko cuprinde brand-urile: Ecko Unlimited, Marc Ecko Cut & Sew, Eckored, Complex Media Network, Marc Ecko Entertainment, eckoTV,  și ShopEcko.com.