Ecko Unlimited
23.11.2011
Inca de la inceputul sau, in anul 1993, Ecko Unlimited a devenit leader in sporturile extreme/ skate, hip-hop si pe piata designer-ilor de moda. Marc Ecko, forta creativa din spatele brandului Ecko Unlimited, a deschis cai noi pentru fuziunea dintre elementele distincte ale culturii persoanelor tinere, intr-o singura expresie al unui singur stil de viata, mondial. “ Este greu de crezut ca Ecko Unlimited a inceput ca linie de imbracaminte pentru skateboard-eri. Doamne, cum schimba timpul lucrurile ! ”, afirma Ecko. Astazi, imbracamintea Ecko este una dintre cele mai recunoscute linii de imbracaminte Hip Hop, de pe piata. Brandul creeat de Marc Ecko se adreseaza atat barbatilor cat si femeilor. In afara clientilor generali, Ecko Unlimited este sustinut de artisti cunoscuti precum Eminem, 50 Cent sau alte multe celebritati urbane precum Fat Joe, Ghostface Killah, Talib Kweli si Mobb Deep care au fost folosite si in campaniile publicitare, inca din anul 2003. Logo-ul companiei este un rinocer, iar Marc Ecko explica de unde s-a inspirat : “ Tatal meu colectiona rinoceri din lemn cu care ma jucam cand eram mic. Mai tarziu, am avut o linie de 25 de tricouri si unul dintre ele purta logo-ul cu rinocerul. Imi amintesc si acum ce ziceau cumparatorii : ‘ Ce intentionezi sa afirmi ? La ce se refera ? ’, insa clientii au raspuns pozitiv si au inceput sa valideze rinocerul, asa ca am inceput sa-l utilizez din ce in ce mai des. Am vrut un logo pentru marca, nu doar un cuvant. Am stiut ca daca pot lua toate lucrurile unui stil de viata pe care sa le intruchipez si sa le subliniez prin aceasta creatura, atunci ar fi o reteta pentru succes. ” Ecko se prezinta admiratorilor cu cea mai mare selectie si colectie de imbracaminte, in functie de fiecare sezon dintre toate brandurile hip hop. Cu ajutorul marketingulului si al strategiilor folosite de Ecko, s-a realizat un plan care ofera brandului un stil deosebit, ce se apropie de targetul pietelor insa este independent fata de celelalte marci. Ecko Unlimited este condus dupa o simpla credinta: aceea ca nimeni nu trebuie sa fie ingradit intr-un singur stil. Este o filozofie care ia forma blugilor, tricourilor, gecilor, pantalonilor scurti, ceasurilor si hanoracelor, dedicate tinerilor, oferindu-le sansa de a crede si a fi sincer cu ei, insisi.