Originals

Cosul meu   

Cosul de cumparaturi

Stoc
limitat
Zoom
DC Shoes
   

Pantofi sport Dc Shoes Mongrel

 

 

Te rog selecteaza marimea

234,99 lei   178,99 lei   TVA INCLUS

STOC EPUIZAT

       te ajutam ?0755 031 337

In stoc, cod produs: #7892

Comanda inainte de ora 16:00 si ajunge maine !

Pret transport: 14,99 lei

Transport gratuit pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 lei.

Discount: 55,76 lei

  

anunta-ma daca apare marimea mea !

Descriere produs

Provoaca-ti copilul sa practice sport! Ofera-i o pereche de pantofi sport de la DC Shoes, in culori vii care-i vor oferi tot confortul necesar. Cu un interior moale si foarte flexibili pot fi purtati in fiecare zi. In plus, sunt foarte rezistenti si durabili. Tu la ce sport ti-ai inscris juniorul?

Culoare: combinatie de negru, alb si albastru

Material: Exterior – Piele, Interior- Textil, Talpa – Cauciuc

Vezi dimensiunile produsului aici: ajutor marime ajutor marime

Articole utile

Cum sa iti alegi marimea corecta la haine si accesorii

Intretinerea pantofilor sport

Cum sa iti alegi marimea corecta la pantofii sport

Made in ...

Converse - Original vs. Fake

Tehnici de legare a sireturilor

informatii brand

intreaba

 

Vrei sa afli mai multe informatii despre livrare?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 

 

Cum si cat de repede sunt livrate produsele

1. Livrarea prin Curier Rapid specializat

  • Comenzile realizate si confirmate pana la ora 16:00 sunt expediate in aceeasi zi si ajung la destinatie in aproximativ 24 ore.
  • Comenzile realizate si confirmate dupa ora 16:00 sunt expediate in ziua urmatoare(lucratoare) si ajung la destinatie in aproximativ 24 ore.
  • Comenile realizate prin intermediul serviciului Cabina de Proba confirmate pana la ora 14.30 sunt expediate in aceasi zi si ajung la destinatie in aproimativ 24 de ore.
  • Comenile realizate prin intermediul serviciului Cabina de Proba confirmate dupa ora 14.30  sunt expediate in ziua urmatoare(lucratoare) si ajung la destinatie in aproximativ 24 ore.
  • Livrarea comenzii se face la domiciliu, pe baza adresei comunicate de client.
  • Sambata, Duminica si in sarbatorile legale nu se expediaza comenzi.
  • Originals expediaza comenzi doar pe teritoriul Romaniei.
  • Partenerul agreat de Originals in oferirea serviciului de curierat rapid este DPD Romania.

Verificarea statusului coletului

Acum ai posibilitatea sa verifici in timp real statusul coletului cu produsul comandat! Este atat de simplu!

  • Introduci numarul de AVB (numarul documentului de transport) aici.
  • Afli in timp real statusului coletului tau.
  • Poti contacta serviciul Call Center oferit de Originals aici sau DPD aici, in cazul in care constati ca adresa de livrare sau numarul de telefon nu sunt corecte si coletul nu poate fi livrat.

Pret transport:

  • Pret fix pentru transport: 14.99 Lei, cu T.V.A. inclus (valabil pentru orice localitate din Romania, indiferent de marimea comenzii sau destinatie) 
  • Transport gratuit - pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 lei

2. Cumparare directa de la showroom-ul Originals din Iasi

  • Produsele pot fi vazute, probate, achizitionate si ridicate direct din showroom-ul Originals din Iasi.
  • Adresa showroom-ului: Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250.
  • Program: Luni-Vineri: 09:00 - 17:30

Important: Odata cu lansarea si confirmarea comenzii sau cumpararea directa a produsului, clientul accepta, fara obiectiuni, conditiile si termenii de utilizare, valoarea acceptarii fiind aceeasi cu un contract valabil incheiat intre parti. Fiind de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare, clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din cumpararea din showroom-ul Originals sau magazinul virtual www.originals.ro.


 

Vrei sa afli mai multe informatii despre modalitatile de plata? 

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 

 

Modalitati de plata create special pentru tine

1. Plata in sistem ramburs 

Valoarea comenzii si taxele de transport sunt achitate la primirea coletului. 

2. Plata online prin card de debit/credit Visa sau Mastercard

  •  Contravaloarea comenzii poate fi platita cu orice card Visa sau Mastercard, in conditii de siguranta deplina, prin procesatorul Credit Europe Bank Romania
  •  Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  •  Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.
  •  Plata poate fi efectuata indiferent de moneda cardului (e.g. lei, euro, dolari, lire, franci s.a.), fiind debitat echivalentul in lei. 

Mastercard Verified by Visa

Plata prin card

 

3. Rate fara dobanda, online, prin Card Avantaj

  •  Se poate opta pentru plata pana la 12 rate, fara dobanda, prin Card Avantaj, in conditii de siguranta deplina, prin procesatorul  Credit Europe Bank Romania
  •  Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  •  Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.

 

4. Rate fara dobanda, online, prin BCR

  • Se poate opta pentru plata pana la 12 rate, fara dobanda, cu BCR, in conditii de siguranta deplina, prin procesatorul EuPlatesc
  • Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  • Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.

 

5. Rate fara dobanda, online, prin Star BT

  • Se poate opta pentru plata pana la 12 rate, fara dobanda, cu Star BT, in conditii de siguranta deplina prin procesatorul PayU
  • Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  • Nu se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.

 

6. Rate fara dobanda, online, prin BonusCard Garanti Bank

  • Se poate opta pentru plata pana la 12 rate, fara dobanda, cu BonusCard Garanti Bank, in conditii de siguranta deplina prin procesatorul Mobilpay
  • Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  • Nu  se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.

7. Rate fara dobanda, online, prin BRD Finance

  • Se poate opta pentru plata pana la 9 rate, fara dobanda, cu BRD Finance, in conditii de siguranta deplina prin procesatorul PayU
  • Sistemul de plata este securizat la cele mai inalte standarde, inclusiv 3D Secure.
  • Nu  se percep comisioane suplimentare pentru tranzactii.
  • Mai multe detalii privind cardurile acceptate de BRD Finance si solicitarea cardului aflati  aici !

8. Ordin de plata / Virament bancar

Contravaloarea comenzii se poate plati de la orice banca la care aveti cont curent sau card, inclusiv prin Internet Banking sau Mobile Banking. 

Informatii legate de realizarea viramentului bancar:


Nume firma: SC ORIGINALS SRL
Cont IBAN:
RO39 FNNB 0007 0293 5969 RO01 - Credit Europe Bank
Cod unic inregistrare: RO 18515115
Referinte: numarul comenzii dumneavoastra
   
  • Livrarea produselor achizitionate se face dupa confirmarea platii.
  •  Procesarea platii, prin aceste instrumente de plata, dureaza aproximativ 24 ore.

9. Depunere numerar

Depunerea de numerar se poate face la orice agentie Credit Europe Bank sau Alpha Bank Romania in urmatorul cont: 

Nume firma: SC ORIGINALS SRL
Cont IBAN RO39 FNNB 0007 0293 5969 RO01 - Credit Europe Bank
 Cod unic inregistrare:  RO 18515115
Referinte:
numarul comenzii dumneavoastra
   
  • Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.
  • Procesarea platii se face imediat.

10. Plata cash (la showroom-ul Originals)

Plata se poate face numerar, in cazul achizitionarii sau ridicarii produselor de la showroom-ul Originals, din Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250.
Program: Luni-Vineri: 09:00 - 17:30 

 

Vrei sa afli mai multe despre returnare?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 


 
Returnarea produselor

 

Conditii de returnare

Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), Originals ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.

Existe trei alternative in acest sens:

  • schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit;
  • recuperarea contravalorii acestuia.
  • pastrarea contravalorii acestuia in contul de utilizator pentru a-i putea folosi la o viitoare comanda

Important: Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit de catre client, cu ambalajul si toate accesoriile originale pentru a putea beneficia de drepturile de returnare a acestuia. 


Modalitati de returnare 

Optiunea privind modalitatea de returnare a coletului apartine in totalitate clientului, acesta fiind cel care va suporta in mod direct pretul transportului, in functie de preturile practicate de operatorul ales.  

Clientul poate apela la serviciile de curierat Originals pentru a trimite coletul prin curier contra unui cost de 9,99 lei.  

Important: Originals nu accepta primirea coletelor trimise cu ramburs. 

 

Extrareturnare

 Originals ofera posibilitatea clientilor sai de a beneficia de o perioada de extrareturnare de 366 zile pentru doar 2% din valoarea produsului comandat.

 In perioada de extrareturnare, conditiile de returnare sunt aceleasi ca si in cazul perioadei legale de returnare.

 

Adresa la care pot fi expediate coletele: 

Destinatar: SC Originals SRL

Adresa: Calea Cristesti nr. 79, localitatea Holboca, judetul Iasi, cod postal 707250 (Ghiseul Postal arondat localitatii Holboca, judetul Iasi) 

In cazul trimiterii coletului prin Posta Romana, timpul de livrare este de 2-5 zile lucratoare, iar coletul va ajunge direct la oficiul postal arondat. 

Delegatul Originals va prelua coletele in fiecare zi de vineri, daca aceasta nu se suprapune cu o sarbatoare legala. 

Dupa verificarea integritatii produsului returnat, clientul care a trimis coletul va fi contactat de un consultant de vanzari Originals pentru a stabili toate detaliile legate de acest proces (schimbarea produsului sau returnarea contravalorii acestuia s.a.).  

 

Returnarea contravalorii produsului: 

Returnarea contravalorii produsului se va face de catre Originals, conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, prin una dintre urmatoarele optiuni: 

  • Mandat postal: prin Posta Romana, la adresa clientului (in 3-4 zile lucratoare sau direct la posta prin instiintare in cutia postala prin card)
  • Virament bancar: din contul Originals in contul clientului (banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)
  • Refund pe cardul prin care a fost efectuata plata (doar pentru comenzile platite cu cardul)
  • Orice alta metoda de plata folosita de catre client la tranzactia intiala

 

Temeiul legal (conform legislatiei nationale in vigoare)  

Clientul are dreptul de a se retrage unilateral contractul la distanta, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (1), in termen de 14 zile calendaristice, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.  

Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.  

 Termenul de 14 zile calendaristice, prevazut pentru exercitarea acestui drept, incepe sa curga de la data primirii lor de catre consumator, conform O.U.G. 34/2014, art. 9 (2). 

In cazul in care returnarea se face in termenul legal de 14 zile calendaristice si este aleasa returnarea valorii comenzii, Originals va restitui si valoarea returnarii extinse (in cazul in care clientul a optat in prealabil pentru aceasta).  

In cazul in care produsul este returnat dupa cele 14 zile calendaristice legale, valoarea returnarii extinse va fi retinuta. 

 La exercitarea dreptului de retragere unilaterala a contractului de catre consumator, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor.  

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator. 

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului." (O.U.G. 34/2014, art. 11 (1, 2)) 

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, etichetele intacte si documentele care l-au insotit).  

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face de catre firma Originals in cel mult 14 de zile de la primirea returului. 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Originals isi rezerva dreptul de solicita o taxa pentru readucerea acestuia la stadiul initial (daca este posibil) sau, dupa caz, pentru a acoperi eventualele pierderi cauzate de deteriorarea produsului (calcularea sumei aferente acestei taxe se va face in raport cu pretul mediu al pietei practicat pentru comercializarea aceluiasi produs uzat). 

La solicitarea clientului, acelasi produs poate fi reexpediat, pe cheltuiala acestuia. 

Aceasta clauza se aplica, conf. O.U.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site, folosind tehnicile de comunicare la distanta si aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2. 

Important: In toate cazurile de mai sus produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite. 

 

Motive pentru care Originals refuza returul produselor: 

  • Deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nylon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face).   
  • Deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si deteriorarii prealabile a ambalajului original. 
  • Utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii. 

Recomandarile Originals privind returnarea produselor:  

Originals isi cere scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsul achizitionat si recomanda clientilor care decid sa il returneze luarea in considerare a urmatoarelor aspecte:  

  • Toate produsele returnate sunt analizate individual, in detaliu, de catre specialistii Originals, iar procesul de verificare se realizeaza in fata camerelor de supraveghere. 
  • Originals recomanda returnarea produsului in ambalajul original (cutie sau punga), cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit, fara a interveni in niciun fel asupra acestuia, si ambalarea corespunzatoare a coletului (in hartie sau nylon), inainte de a fi predat curierului. 
  • Originals recomanda nereturnarea produselor deja folosite sau deterioritate pentru a se evita refuzul returului si plata taxelor de curier dus-intors de catre client. 

Daca din diferite motive (nu va place produsul comandat, nu va este buna marimea sau oricare altul) doriti sa schimbati produsul cumparat sau sa recuperati contravaloarea lui, ne puteti contacta pentru a trimite curierul sa il ridice de la dvs.

In perioada 5-24 decembrie 2012, Originals.ro si DPD va ofera schimbul produselor GRATUIT, indiferent de motiv.

Puteti trimite deasemenea coletul prin orice modalitate doriti, la adresa de mai jos, fara ramburs

 

Vrei sa afli mai multe informatii despre garantie?

Specialistii Originals sunt gata sa-ti raspunda la orice intrebare.

Contacteaza-ne la 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) sau pe chat si ne ocupam noi de tot! 


Garantia produselor

Originals ofera pana la 200 de zile garantie pentru orice produs achizitionat, de peste sase ori mai mult decat minimul prevazut de legislatia in vigoare – 30 de zile - si aplicat de majoritatea magazinelor online.  

Clientii Originals pot beneficia de perioada de garantie extinsa de pana la 200 de zile calendaristice pentru doar 4% din valoarea de achizitie a produsului.  

Termenul incepe din momentul in care comanda ajunge la client.   

Certificatul de garantie se trimite pe adresa de email a clientului in momentul expedierii comenzii, impreuna cu factura, acestea se reagsesc  si in format fizic in colet alaturi de produsul-e comandat-e.

Pentru a beneficia de garantia produsului, consilierii Originals va recomanda sa respectati instructiunile de intretinere ale produsului prezente pe eticheta si certificatul de garantie.  

 In cazul garantiei extinse de pana la 200 de zile calendaristice, la solicitarea clientului, se poate returna contravaloarea pretului de achizitie al produsului doar in primele 30 de zile calendaristice, calculate din ziua in care a fost livrat produsul. 

Dupa depasirea acestui termen, clientul poate solicita doar inlocuirea produsului achizitionat initial cu un altul - cu acelasi model si aceeasi marime, in cazul in care nu este disponibil pe stoc isi poate alege orice alt model sau isi poate pastra bani in contul de utilizator pentru o comanda viitoare.

 

Produsul achizitionat in schimbul celui initial va beneficia de cele 30 de zile de garantie, conform legislatiei in vigoare.  

 Pentru informatii legate de garantie, puteti contacta Departamentul de Relatii cu Clientii telefonic - 0755 031 337 (Orange); 0733 411 401 (Vodafone); 0760 124 440 (Telekom) - sau prin e-mail: contact@originals.ro.  

Solicitarea poate fi plasata si direct in contul clientului creat pe site-ul www.originals.ro. 

Solicitarea clientului privind beneficierea de perioada de garantie a produsului va fi analizata de specialistii Originals in cel mai scurt timp de la trimiterea acesteia. 

Daca motivul invocat de client se incadreaza in termenii si conditiile specificate in Certificatul de garantie, iar conditiile de intretinere si utilizare a produsului achizitionat au fost respectate intocmai de catre acesta, reprezentantii Originals vor trimite un curier rapid pentru a ridica produsul de la client. 

Orice solicitare a clientului de inlocuire a produselor achizitionate de pe site-ul www.originals.ro va fi analizata si solutionata de catre specialistii Originals.

Taxele de curierat in cazul garantiei sunt suportate de Originals.


Parerea cumparatorilor

Cumpar de pe originals doar adidasi si doar puma de cativa ani si cred ca asta spune totul. Sunt foarte multumit.

Emilian din Rasinari

Ca de obicei și produsele și servirea de nota 10 +rnprodusul cumpărat acum a fost un cadou ce s-a bucurat de mare apreciere. Mulțumim.

Manuela din Falticeni

The product i received was really good, i had to inform my friends about the site in order for them to make use of it, because they all testify of the fact that the product was really good

Preye din Constanta

Produsul, costum de baie a ajuns astazi la mine, calitate pret este ok. Culorile sunt ca in reclama , faptul ca am avut 2marimi si am ales-o pe cea care mi s-a potrivit a fost bine. Multumesc

Severica din Codlea

7892
1

doar marimea ta

doar marimea ta

abonare newsletter

te sunam noi

Sus